Alla hjärtans dag!

Flytten går framåt, vi har fått upp DVD-hyllor och sänk i lägenheten som inhandlades i lördags förra veckan, mycket mycket nöjd med resultatet kan jag säga! Mycket fint :D Fortfarande en del att göra men det börjar ta sig i alla fall! Idag blir det att plocka ännu mer i lägenheten och försöka att få upp lite saker på väggarna! Inte lyckats sätta upp mycket sådant ännu så nu är det dags! :) Längtar tills allt är klart och man bara kan vara liksom :)
Här ser ni skänken vi inskaffat, så fin och praktisk!! :D
 
Idag är det alla hjärtans dag som säkert ingen har missat ;) En mysig dag att visa lite extra uppskattning till sina nära och kära. En liten fin dag helt enkelt :) Idag får jag dessvärre inte träffa min älskade sambo (ännu inte van vid den termen) eftersom han varit i Malmö och kommer hem när jag redan åkt till jobbet. Men imon ses i <3 Och vi har redan firat alla hjärtans dag i torsdags så gör inget <3
 
Men nu ska jag byta om och dra till affären när dom öppnat och sen blir det att fixa saker i lägenheten som sagt :) Hoppas på en effektiv dag där allt går min väg (Y)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback