Att shoppa till lägenheten!

Det här med att handla massa nytt till lägenheten. Jobbigt, komma överens och mycket pengar!
 
Eftersom att jag knappt äger något sen innan så har inte jag några möbler att bidra med till nya lägenheten och dom möblerna som Michael har räcker inte till eftersom att han nu kommer att flytta till en lägenheten som är 21kvm större än vad han har bott i dom senaste nästan 2,5 åren. Så direkt när vi har flyttat ska vi börja mäta, kolla kataloger och nätsidor och skriva upp storlekar och sånt där och sedan hyra släp och dra till IKEA och storhandla möbler och småsaker som kommer att behövas och som vi märker att vi saknar :)
Är mycket som ska hittas och sådär. Så vi har lite att göra sen i Februari kan jag väl säga :)
Leta efter saker att köpa till lägenheten, boka släp, köra till IKEA, packa in och ut allt ur bilen och sedan sätta ihop alla möblerna. Låter lite småjobbigt kan jag väl säga men det kommer nog gå bra tror jag ;) Det får ta den tid det tar liksom! :)
Kommer nog att komma miniuppdatering sen när vi kommit i ordning i lägenheten och vi fått upp det ny i lägenheten :) Hoppas på att lägenheten kommer att se ut ungefär som jag föreställer mig att den kommer att se ut i slutändan <3
 
KRAM!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback