Min midsommarafton

Min midsommarafton har varit riktigt bra kan jag väl börja med att säga. Den va riktigt varm, Målilla fick värmerekord för i år i Sverige och vi hamnade på hela 31 grader varmt. Det var sjukt varmt, sjukt klibbigt och sjukt kvalmigt.. Man ville ha åska och regn kan man väl säga :) Men det kom ingen så.. :)
Men iallafall, dagen va bra! Mike och jag åkte på förmiddagen till mina föräldrar. Jag hämtade även upp min mormor och morbror samt Isor och sen körde vi som sagt hem till mamma och pappa. Vi käkade sill (korv för min och pappas del som alla andra år), potatis, gräslök, gräddfil och lite sånt smått och gott :) Lika gott som varje år, gott när man inte äter det för ofta liksom ;)
Efter det blev det väl typ massa prat, jag hjälpte min morbror att söka jobb, vi spelade lite kubb, flyttade ut från altanen till verandan, till framsidan, till baksidan, till balkongen. Vart vi än va så va det varmt, vi for illa och Isor for oxå illa! Jobbig värme helt enkelt! Sen på kvällen käkade vi grillad fläskytterfilé med vitlöksbröd och hemmagjord potatissallad som var sååååå otroligt gott :D Efter det va vi alla sjukt trötta (som vi typ hade varit hela dagen) och då blev det typ sina. Va riktigt varmt på kvällen att sova men lyckades somna och sova hela natten, så det va ett tecken på att man va trött (Y)
Sen vaknade vi morgonen efter, åkte till Vimmerby och sen jobbade jag 12-22 (Y) Helt okej helg kan man väl säga (Y)
Älskar dig min finaste sambo <3 Bästa som har hänt mig <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback