Förkyld... igen...

Hejsan alla :)
Just nu sitter jag här i sängen och bloggar samt kollar Youtube varvat med Netflix :)
Idag blir det en tur till Vimmerby och sälja en cykel åt mormor, utföra lite handling på Rosins, Kvantum, ÖB och Albins :) Så mamma och jag har lite att göra idag innan vi ska hem igen och fixa med mat på förmiddagen. Sen blir det kvällsjobb för min del (Y) Hoppas på en inte allt för lugn kväll utan att det blir lite rörelse på folket :)
 
Annars så kommer det inte att hända så jätte mycket idag. Jag är förkyld och det bröt ut igår.. Sjukt jobbigt med täppt näsa/rinnande näsa samt tung i huvudet.. :( Hatar att vara tung i huvudet, så vi får se hur det går idag och med helgens jobb (Y) Hoppas på att jag inte blir värre i alla fall så är jag nöjd :( Är bra att det är denna helg i alla fall, nästa helg har jag verkligen inte tid! Då är det marknad i Vimmerby, Mikes pappa och hans fru kommer på besök då samt mamma och pappa ska med upp till Vimmerby, vi ska till Norrköping och ha lite mysigt där samt så ska vi gå på Janne Anderssons sista match för IFK Norrköping. Och jag ska gå all in på matchen! Ska låna tröja av Mike så jag verkligen passar in bland supportrarna (Y) :D Ska bli kul och så hoppas vi på riktigt bra tryck (Y) (Y) Och sen ska jag även träffa min kära vän Rebecka i Norrköping för lite lunch och prat :) Så himla kul! längtar verkligen till nästa helg, så mycket kul som händer då! (Y) :D
 
Hade ingen passande bild till inlägget så jag slänger in en bild på mi nya bok som jag precis har börjat att läsa (igår kväll). Ni får ha det så bra s hörs vi :D
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback