Sommarblommorna är inhandlade :D

Tänkte bara slänga in ett inlägg och visa er mina fina blommor som nu finns hemma hos mig och Mike i Vimmerby :D Så himla nöjd med blommorna, även att det tog lite över 1 timme för mig att välja dom :) Mamma blev lite tröttsam på mig för att jag tog sådan tid eftersom vi hade andra saker att uträtta också i torsdags när vi va och köpte blommorna :) I lördags satte vi ut alla blommorna hemma och jag kan säga att jag är riktigt nöjd med det, såååå fint och det ser så hemtrevligt ut!!!! :D
Titta liksom på färgerna! Ser så otroligt fint ut! Ska visa er bilder på hur det ser ut när det är planterat men det tar vi någon annan gång i sommar (Y)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback