Youtubers som jag följer!

Jag älskar Youtube! Så mycket jag kan väl säga ;) Jag tittar på Youtube DAGLIGEN! Älskar det och jag kommer verkligen inte att sluta följa dessa människor.
WilmasBeauty, Yumi och Tomu, Hampus Hedström, Anja Rosenskjold, Kammi Husum Rosenskjold, Felicia Bergström, Therese Lindgren, Linn Ahlborg, Gravid Vecka för Vecka, Thomas Sekselius, MissLissibell, Helen Torsgården, Yumi, Tova Helgesson, Jockiboi Tv/Jocke och Jonna samt Keyyo.
Sen följer jag även Familj vecka för vecka och då följer jag speciellt Bingo Rimér. Älskar verkligen han, hans humor och sett att vara och hans barn är ju bara för charmiga, speciellt Rambo! Så gosig! :D Bingo är verkligen någon som jag skulle vilja träffa i verkligheten! :D
 
En sak har jag tänkt på, jag gillar svenska youtubers. Föredrar verkligen dom istället för de internationella då dom inte är lika roliga. Min favorit är helt klart Therese Lindgren, hon är så personlig och rolig! Älskar det :D
 
Följer ni några youtubers?


Anonym  

Intressant lista :)
Jag själv följer till största del utländska let's play youtubers.
Jacksepticeye
Pewdiepie
Markiplier
Cinnamontoastken
Cryaotic

2016-06-22 // 20:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback