Så Himla Trött

Godkväll! Här sitter man framför daton och kämpar med att försöka hålla sig vaken. För ca 1 timme sen började jag med att vara extremt nära på att somna i soffan, blev då tillsagd av sambon att gå och sätta mig vid daton och kolla på youtube eller något och försöka att hålla mig vaken. Har gått bra hittills men det är jobbig! Hade så gärna velat lägga mig nu men fy vad tidigt jag skulle vakna i natt/tidigt morgon isåfall. Så måste kämpa, kanske iallafall 1 timme till.. USCH! Hatar att inte kunna få lägga mig tidigt p.g.a att kroppen inte gillar det :/ Riktigt jobbigt ibland, speciellt idag!
Iallafall, dagen har varit bra! Jobbat 6.30-12 och sen blev det att käka hemma hos mamma och pappa och sen drog vi oss mot Högsby. Vi gick på Karlsson där och vi hittade lite grejer allihop. Hade hoppats på mer men är ändå nöjd (Y) Sen va mamma och pappa och kollade sin syn hos optikern och fixade nya glasögon blev det för mammas del. Sen drog vi bort till ICA, jag köpte lite mat och åt i bilen och sen i Målilla tog jag bilen vidare till Vimmerby.
Imon blir det marknad här i Vimmerby, får hoppas att man hittar lite roliga saker! :) Mikes pappa och hans fru kommer ner över dagen för att oxå gå på marknaden så ska bli kul att få träffa dom och så kommer även självklart mamma och papp upp imon med :) Blir en mysig dag och sen kör jag på lite kvällsjobb mellan 15-22 (Y) Inte det roligaste med kvällsjobb men man får tänka pengar och extrabetalt på helgerna så går det lite lättade ;)

Nu ska jag fortsätta med att kämpa med att hålla mig vaken! Ha det så bra och hoppas ni alla har det lättare med att lägga sig än mig (Y)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback