Just nu

Just nu sitter Mike och jag tillsammans i soffan framför tvn och tar det lite lugnt framför VM kval mellan Sverige-Holland. Just nu står det 1-1 då Holland precis kvitterade mot Sverige.. Dåligt av Sverige som missade den sparken på mål.. Vi får se om dom kan ta tillbaka ledigningen, man kan ju hoppas på det bästa iallafall! Heja Sverige!
Iallafall, vi kollar på tv och tar det lugnt efter att Mike har varit i skolan hela dagen och jag har jobbar några timmar idag, klippt mig och sen har jag lagat mat och fixat lite i lägenheten nu på kvällen. Efter fotbollen TROR jag att det blir sängdags för oss både. Vi har båda varit uppe sen 5-5.15 tiden i morse så vi har varit uppe i ett antal timmar nu om man säger så.. Imon väntas lite jobb mellan 10.30-20 och sen blir det hem och slappa lite för på Tirsdag kommer mamma till mig och vi ska äta mat tillsammans och sen ska vi kolla efter present till lite släkt som fyller år snart :) Tror det kommer bli en toppendag och det bästa är att jag är HELT ledig HELA dagen, vilket verkligen inte händer ofta!! :D Så det blir toppen!! (Y)
Men nu ska jag fortsätta och kolla på fotbollen och vara lite social med Mike. Ha det gött så hörs vi när vi hörs!
Ha'de! :)
P.s... Vet inte om jag sagt det men jag ÄLSKAR Snapchats filter, just love them! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback