Lördag!

hejsan svejsan!
Sitter och fixar håret för dagen.. Ska även om ett tag dra bort till mormor så hon får hjälpa mig lite med mitt stickande som jag började på igår kväll som ska vara klart innom 2 veckor :O Shit vad jag måste sticka asso!

Senare ikväll så blir det att dra bort till flaten ^^ Mellan målilla och virserum för er som inte vet det ^^) Ska till min pappas kusin Stefan och hans fru Helen och deras dotter Josefin och sen är troligen hennes kille där eller någon av hennes bröder ^^
Kommer bli så grymt pinsamt att träffa dom eftersom jag inte har träffat Josefin och hennes bröder sen jag var 3 år och då va hon 4 år.
OCh det värsta är ju att jag har ett stort sår mellan ögonen/ på näsbenet och massa rivsår på pannan och nästippen -.- ÅÅ vad jag hoppas på att det är borta inom 2 veckor iallafall..
Vill inte ha det kvar på skolavslutningen.. kan ju inte tvätta ansiktet nu heller så jag kommer få massa finnar nu under tiden jag har såret.. BLÖÖÖH! Allt går bara så fel i mitt liv nu!


Mitt hår idag ^^ Ser hemsk ut :S


Anonym  

vafan haru sår i ansiktet för?

2011-05-22 // 16:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback