Våren är snart här :D

Våren är seriöst snart här känns det som :D
Idag åkte till och med conversen på och gud va skönt det va att slippa klackvinterskona! Fötterna gjorde inte så ont idag och gud vilken lättnad! Hoppas verkligen att snön fortsätter smälta nu så våren börjar blomma ut :D Vore så AWSOME!!!
Så himla skönt detta är!!!
 
 
Idag i skolan hade jag läkarsamtal med min läkare.. Så fick ett nytt recept utskrivet till mig med en tablett som jag hjälpa åt en klåda jag har (tänker inte gå in på detaljer då jag inte vill dela med mig för mkt om det eftersom att det är rätt så privat, så är försiktig med vem som får veta om detta). Och sen ska jag även få en tid till återbesök så detta återbesök lär hända inom 3 veckor :) Så ska bli skönt det!
Men har iallafall fått tabletter som jag ska prova, så hoppas dom funkar! Trött på klådan nu!!! Ska även tydligen bli trött av dessa tabletter så får se när tröttheten kommer eller om jag slipper den :P
(UPDATE: Blev lite trött men inte så farligt, fast kan ju bli mer man vet ju aldrig)
 
Sen har jag även ringt apotek när jag kom hem från skolan då jag hade lite att prata med dom om, då det hade blivit ett litet fel där idag när mamma va och hämtade en sak. Har fått fel sort så ska gå och försöka att fixa det imon på lunchen så det är gjort :) TOPPEN!
 
 
Men nu ska jag fortsätta kolla på Lyxfällan och sedan blir det att lyssna på lite musik sen blir det att sova! Och hoppas på en bättre morgondag :D
 
KRAM PÅ ER ALLA!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback