Training wanties!

Alla dessa kläder finns på Nelly.com :) Så sjukt fina! Längtar tills jag kan börja träna på riktigt och komma ifrån! Kan ju inte riktigt göra det nu eftersom att jag har skaffat en balklänning som jag verkligen får göra för stor! Måste hålla samma vikt i lite över 1 månad och sen kan jag smått börja träna :) Men måste tänka på att inte göra min studentklänning för stor sen när jag skaffat en :) Så riktig träning börjar efter studenten! Men kommer inte ändra min kost så mycket, bara äta mindre godis och göra mig mer liksom :) Små ändringar gör skillnad! :) Några kilo ska jag allt går ner i sommar, sommarjobb där jag rör mig mycket och sånt kanske gör lite också :P
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback