prao :D "happyface!"

sitter just nu på min prao i svenska kyrkan i Målilla :D kuul! asso jag trodde de skulle va tråkigt men det är ju jätte kuul! gär ska jag verkligen praoa igen om ajg får chansen till å göra de!
aa idag då ska vi ha konfirmandrarna här ;P hihi! inte de roligaste!


Igår va jag på gymnasium infomöte i vimmerby på Handels linjen och den lät väl ganska bra :D kanske blir att man söker dig xD man vet jum aldrig med mig va ajg hittar på xD (bara ibland) =)
aa, nu ska jag nog gå och hjälpa Åsa med att städa upp efter miniorerna som va ähr i går för vi han inte med det igår kväll för att hon och ajg skulle med och va med på körövningen så det får bli å städa idag xD inte nått man längtar efter men måste det göras så måste de! 

men nu måste jag dra!
 hej då på er alla ! <3

// linnea ;P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback