Liseberg :)

Jaha nu är klockan 08.00 och jag sitter just nu på bussen från Vimmerby upp till Göteborg :D Vi ska till liseberg tsm med fabriken som är ett ungdomsställe, ungefär som en fritidsgård :) Kommer bli skit kul och det kommer självklart komma upp några bilder här framöver :D Kameran åker ju med men det är ju tyvärr lilla digitalkameran för vågar inte riskera att ta med den andra eftersom att vissa åkgrejer är med vatten och sånt. Och då finns det en del risker.! Och jag vill inte ta några risker med min kamera!
Min andra kärlek efter Michael<33


Hoppas ni får en trevlig dag! Jag kommer att sova över hos Rebecka då vi kommer hem till Vimmerby vid halv 2 elr 2 på natten. Så blir övernattning och sedan åka hem imon :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback