Snabbt snabbt snabbt inlägg XD

Heeeeeej :)

Tycker att ni har blivit dåliga på att kommentera nu.. Nu får ni bättra er :) Tycker faktiskt att ni ska kommentera och tycka till om vad jag ska skriva om.
Jag kan skriva om istor sätt vad som helst men om det e för privat så avstår jag helst.. bara så ni vet liksom!

Nu är det snart dax för mig att dra mig ner till spårvagnen! MEn ska bara borsta tänderna,spraya håret och ta på mig en tröja så e jag färdig :) OKej då.. jag ska stoppa ner maten oxå kom jag på xD Blir inte så bra om jag skullle glömma den.. AJDÅ! Hungrig jag skulle bli då..


MEn sista dagen på praoen idag då :D :D Känns skönt, men ändå tråkigt :) Är ju kul där faktiskt! Bästa praoplatsen hittills :D Får väl kolla med skolan om jag kanske kan få tillåtelse att vara där igen :D Dom är ju så snälla på praoen!

NÄ men nu måste jag dra... Sorry om jag skriver lite små slarvigt men jag skriver just nu rätt så snabbt för att jag ska hinna!

Ha det bra! :D Ikväll blir det myskväll här hos mike men hans mamma och hennes kille :D MYS MYS MYS! :D:D:D:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback