Tips om ansiktsvård!

Det som jag använder för att hålla mitt ansikte rent och fräscht och för att hålla alla finnar och pormaskar borta är dessa produkter.
Har använt dessa ett bra tag nu och jag är mer än nöjd med dem! Skrubben ger verkligen en otroligt fin känsla på huden efter man har skrubbat, de små "pluttarna" i skrubben får verkligen bort det feta i huden och man känner sig verkligen jätte len och fräsch direkt efter man har tvättat bort skrubben! Det är verkligen en skrubb som jag rekomenderar, hur bra som helst!
Jag har även lite torr hud och har lätt för att bli torr om det är dåligt väder och sånt, speciellt på vintern! Denna lilla ansiktskräm som jag använder är verkligen jättebra och tar bort det torra jättebra, den är len och luktar även gott och sånt är självklart även bra det :P
Hoppas verkligen inte att dessa produkter kommer att försvinna då kommer jag att bli galen och verkligen inte klara mig :O



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback