Har tråkigt (om nån bryr sig)

Stora bloggtestet..

ALLA SOM HAR EN BLOGG/HEMSIDA MÅSTE GÖRA DETTA TESTET!

ÅRET 2011

Hur har året 2011 varit för dig än så länge? grymt bra ;)
Bättre än förra året? aa skulle jag nog tro :P
Har du träffat några nya vänner? japp :)
Någonting du aldrig kommer glömma från 2011? dig<3
Har du flyttat under år 2010? nej :D
Har du hittat en ny låt som du älskar? ja! massa :D
Isåfall vilken? som sagt massa :D
Har du druckit alkohol? nepp :D
Har du rökt? Nej :p
Har du kysst en främling? nej!

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2010? skit.. men blev bättre slutet av året
Har du varit kär? aa
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja :)

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? nej
Har någon i din släkt avlidit? inte nån jag kommer på
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? kanske xD
Har du varit i slagsmål? nä xD

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? ja skulle jag tro
Isåfall vad? säger jag inte här-.-
Har du skämt ut dig?  gör jag ju gämt XD
Har du ljugit för en vän? kanske ;(
Har du varit ute en hel natt? Hahaha, nja xD
Har du blivit tagen av polisen? Klart, :D haha nej x)
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? ett liten stund sen vaknade vi xD

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på ? prolymia virserum.
Har någon varit elak mot dig i skolan? de har väl hänt.
Hatar du någon i din skola? finns några
Har du gjort något framsteg? kanske..
Har du haft alla rätt på ett prov? nja men nästan :P
VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? ja
Har du förlorat en vän? ja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? kanske xD
Har du gått bakom ryggen på en vän? det hoppas jag inte..
Har du ljugit för en bästavän? naj
Har du haft en relation med en vän? kan man väl säga xD va vän med han först sen blev det mer :P<3
Har du många killkompisar? ja rätt så :D grymt schyssta e dom !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback