Shopping i Kalmar :D Vilket betyder EXTREM BILDBOMB!

Nu är man hemma sen nån timme sen från Kalmar efter en shopping dag med Natalie Nuttis Eriksson :D
Grymt kul har det varit men kul och skönt att nu få vara hemma och ta det lugnt :D
Tänkte inte skriva mer utan låter bilderna och videorna tala för sig själva ;)))
Videorna kommer komma upp imon någon gång hoppas jag


Natta på tåget ^^

Jag sitter och lyssnar på musik och sjunger XD

Mitt resekort/biljett XD

Natta posar :P

Jag tänker och natta va tvungen å ta kort XD

Natta med hörlurar utanför öronen xD haha konstig min o.O

Nattas Mat :>

Min MC Chicken :D Gott faktiskt! :D

Natta provar skor inne på detchman skor XD Hon blev extremt mkt länhte än mig,jag kände mig kort XF felstavat jag vet,men utalar namnet på affären C:

Vi köpte varsinb smoothie med blåber,hallon,jordgubb,äppeljuice,youghurt,is när vi knallade över till Gallerian Kvasten Den var grymt god!

Min och nattas gullliga gubbe ^^)

Jag och natta :>


Detta köpte jag (sorry för dåliga bilder)
 Två gymm t-shirtar En vanlig t-shirt2par strumpor och ett svart linne Knästrumpor till utklädningsdagen en vi klocka  en svart klänning, Till skolavslutningen leggins,oxå till skolavslutningen

DEnna bild får avsluta inlägget :'> Bilden föreställer alla våra påsar som vi bärt runt på hela dagen xD HAHA! lite mkt kanske för bara 2 personer xD haha!
Nu blir det sova och sen imon ska man fixa nya linser.. måste nog har starkare styrka!! Ser súddigt!!
Men videorna från idag kommer som sagt in imon elr i helgen nån gång :D


ines  

förlåt men du kan inte tänka dig o sminka dig elr ?:P

tror du skulle passa i det :)

men ta inte det som en dum kommentar !!

kram

2011-04-30 // 22:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback