Skriver av mig!!

Ni som stör sig på att jag skriver och nämner han ofta kan dra åt skogen.. Han e liksom min pojkvän och då måste jag väl fasen få säga attn jag saknar han och vill träffa han..
Liksom jag träffar han inte så ofta men det skiter väl jag i,kan jag inte träffa han så pratar jag med han och ibland skriver om han och så bara för att visa hur mkt jag saknar han och så.. Folk säger även att dom inte tycker vi är tsm.. bara för att vi inte träffas,men liksom jag vet många som inte träffas på flera månader eftersom att det är långt emellan dom. Jag stör mig så enormt mkt på dom som ska klaga hela tiden, dom behöver liksom inte bry sig om vi träffas ofta elr inte.. det är våran ensak och inte eran. hade vi bott närmare så hade vi träffats ofta men liksom det är lite svårt att kunna träffa han ofta nu när han råkar bo hela 7 mil bort från mig,ankarsrum ligger ju mellan vimmerby och västervik och jag skulle gärna åka dit mkt ofatre å få träffa han men nu går inte det så bra bara för att vi går båda i 9:an och har mkt med skolan och sen tar min fotboll upp kvällar och helger.. så det gör det lite svårt att träffas.. Men vi ska fasen ordna det snart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback