Dag 08 - En bild jag tagit som betyder någonting

finns så många bilder som jag tagit som betyder nått för mig.. men har typ ingen av dom på denna dator :( måste fixa över mina bilder till min dator :D


DAGEN!
idag har man vaknat till och från under natten :(tog febern vid 05.10 och hade 39,6 :S BLÄÄÄÄ! mådde skit dåligt då och mådde jätte illa..
Ska försöka att äta lite mat idag för jag har inte ett skit i magen just nu för jag spydde i går kväll.. :'(
Är jätte hungrig men vågar inte äta nått.. jag lever helt enkelt på vatten och saften som jag tar till hostmedicinen och alvedonet..  INTE BRA!
Jag kommer säkert ha gått ner nått kilo efter denna helg/veckan som kommer.. eftersom jag inte äter nått.. både positivt och negativit tycker jag..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback