Klaga lagom!

Att alla jämt ska klaga på att jag gör mkt smileysar! Då säger jag er att jag har varit mkt värre än vad jag är nu!
Men vad är det för fel med smileysar? Det visar ju att jag är glad och att jag tycker det är kul att skriva då för tillfället..
Och är det verkligen så irriterande så man måste kommentera det hela tiden? -.-
OJ jag gjorde en smiley! Förlåt mig!
Acca mig för den jag är? Jag gillar att göra smileysar och så är det bara..

ACCA DET!!!


Anonym  

JAAA! det är så irriterande att man måste kommentera det hela tiden!!!!!!!! jag får fan damp på det. speciellt "xD" gubbarna får dombetyder att man skrattar jättemycket men du skriver dom när det inte ens är roligt!!!

2011-07-20 // 15:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback