Svar På Frågestunden!

Här kommer alla frågor och svar på frågestunden!

Brukar du dansa framför spegeln? - Ja,ibland brukar jag göra det bara för att bli av med energin jag har just då ;) Men va länge sen nu ^^
Tror du att du är nöjd med din nya klass? - Ja,den verkar ganska bra faktiskt ^^ Hoppas jag har rätt uppfattning :)
Är du oskuld? - Ja!
Onanerar du? - Detta angår inte dig igentligen men nej det gör jag inte..
Varför sminkar du dig inte? - Jag sminkar mig inte mycket eftersom jag använder bara foundation. Men jag känner mig inte redigt bekväm med att ha massa smink.. Jag vet att jag inte har provat mascara men jag ska KANSKE gör det nån gång,men vet inte när.
Skulle du kunna vara emo? - Jag gillar ju emo hår och deras stil så jag skulle kunna ha emostilen och allt det (vilket jag faktiskt vill igentligen) Men jag skulle inte vara en sådan ledsen och sån som skär sig.
Hur ser din bloggstatestik ut? - Min bloggstatestik ligger mellan 30-85 sidvisningar perdag. Och sen brukar jag ha mellan 30-50 unika besökare perdag.
Vad för bil vill du ha när du blir stor? - Jag skulle nog vilja ha en liten peugot för dom är söta och det är en lagom bil. Men jag skulle kunna tänka mig att ha en volvo oxå :P Beror lite faktiskt på hur jag är då ^^ 
Skulle du kunna vara tillsammans med en 20 åring? - Ja det skulle jag men jag skulle nog inte vilja vara tillsammans med någon som är över 20år.
När startade du bloggen och hur kom du på namnet? - Jag startade bloggen den 24 Juli 2010,så min blogg fyller 1år nu på söndag. :) Namnet kom jag på för att jag gillade det och för att jag vill att folk ska tro mig ibland ;P Tror det va anledningen!
Saknar du att ha pojkvän? - Ja det gör jag verkligen! Saknar att ha nån som säger att den älskar dig osv.. Men nu är det som det är.
Skulle du kunna tänka dig en semester i Norrland? - Ja det skulle jag kunna ^^ Jag har några släktingar där uppe som jag tyvärr inte vet vilka det är men det vore kul att träffa dom ^^) Och sen för att kunna träffa Simone kanske ;)
Vilka är dom bästa klädaffärerna? - Det skulle nog kunna vara Gina Tricot,Bik Bok,Ellos,Udda butiker som jag inte kan namnen på!
Du säger/skriver att du inte är nöjd med dig själv,så varför laddar du upp så många bilder/videor på dig själv?
Jag vet att jag har sagt det men jag börjar vänja mig med mig själv och min kropp och jag börjar acca att jag ser ut så här och att jag inte kan göra det jag vill med den..
Hur känns det att du ska gå i samma skola som ditt ex? - Det känns inte konstigt om det är det du tror? Jag och Rasmus är kompisar nu och det kommer vi förbli hoppas jag. Men jag tycker nog det ska bli kul att jag kan träffa min kompis i skolan. :)
Tycker du Rasmus Ban är snygg? Ehm.. Ja lite tycker jag nog faktiskt om jag ska vara ärlig :$  Men det har inget med att göra att han och jag har varit tillsammans. Jag tycker det bara rent allmänt. :)
Använder du string? - Nej det gör jag inte och tror aldrig jag kommer göra det heller XD Trivs bra med det jag redan använder ^^ 

ANTINGEN ELLER FRÅGOR!
Bröst elr rumpa? - Mer än killfråga?
Sminkad elr Osminkad? - Osminkad
Hus elr Lägenhet? - Hus
Bil elr Moppe? - Moppe



Jag hoppas att svaren duger och är det nått ni undrar med svaren så är det bara att skriva en liten kommentar och posta till mig ^^)



Hihih du skulle kunna tänka dej att träffa mig :)

Om du far upp hit nångång får du höra av dej :) xD

2011-07-18 // 23:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback