Dont leav!

Men just nu sitter jag och sjunger och sitter och chattar med folk xD För jag har inget annat att göra xD Senare KANSKE jag ska gå ut och gå med Nuttis :P Hoppas hon vill/får det ;)
Hon flyttar ju liksom snart om bara nån vecka så liksom jag vill träffa henne så mkt som möjligt! Sen kommer jag inte träffa så mkt kompisar längre :( BIG BIG SAD FACE! :(
Kommer sakna henne nått enormt! OCh jag kommer inse hur mkt om bara ett tag! :( Vill inte att hon ska flytta men det är liksom för hennes utbildning så det får funka!
Men jag hoppas absolut att vi fortsätter hålla kontakten även att hon flyttar och får nya/fler vänner! DU FÅR INTE GLÖMMA BORT OSS I MÅLILLA/VIRSERUM! <3

<3


Natali  

Ska INTE glömma er! ^-^

Men kommer sakna er också! Skitmycket verkligen! <3

2011-07-06 // 21:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback