Långt inlägg skulle jag kalla detta ^^

Har nu käkat gott grillat :D

Det va gott :D
Men innan jag käkade så tog jag en promenad med Nuttis :) Hade fråga henne för nån timme sen men hon kunde inte för hennes skor va blöta,men sen messar hon och frågar om vi ska ut och gå och jag sa ja :)
Sen frågade jag om hennes skor hade torkat.. Nej det hade dom inte sa hon XD Så hon gick en promenad emd mig i blöta skor! Gulligt ^^) Som att hon gick ut och gick med mig för att jag så gärna ville (fast hon ville ju träffa mig som alla vet :> Jag är ju så härlig! )
Heheh! nädå :)
Men det va jätte kul promenad iallafall men jag fick inte ta några bilder för Nuttis va inte fixad i håret elr sminkad så hon ville inte vara med på bild så df blir det inga bilder från promenade ^^ Kännde att jag skrev "bilder" många gånger i denna mening men skit samma xD Men guuud vad jag kommer sakna den tjejen! Och nu kommer jag inte få träffa henne på nån vecka bara för att hon drar till Lysesil och vara där ett par veckor,sen kommer hon hem och är hemma i typ 1 vecka för att hennes mamma ska jobba sen så drar hon till Norrköping för att flytta totalt från Målilla :( GUUUUUD!!! Men hoppas att under den veckan hon är här i MÅlilla.. Att vi typ kan åka till Målillas Älgpark :D Elr hitta på nått annat kul :D<3 
Ojh! Många smileysar här igen! Skit samma!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Men kolla vad jag hittade när jag kollade på en sida för en liten stund sen :O

Dumma i huvudet elr vad?? Man ska väl fasen inte uppmuntra otrohet??
Sjuk sida alltså? elr är det bara jag som tycker det ;O I hope not! :O


Anonym  

natta la också upp en bild på otrogen grejen, du snor ganska mycket...

2011-07-30 // 22:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback