Sommarjobb xD

tjosan! ;) Snacka om att det är fint väder! Bara en aning för varmt,men ska inte klaga! ;)
Sitter på skeppet! (mitt sommarjobb)
Asta drog hem för en liten stund sen förattt äta ^^
Så jag sitter här själv ;)
Fick tillåtelse till att låna daton så tar vara på det ^^)
Idag har vi haft presskonferans här med oskarshamns tidningen,vimmerbytidning och nyheterna (tidningen) för att vi skulle prata lite om loppisen som börjar på lördag XD^Vi bjöd på vofflor,glass,grädde,läsk,jordgubbar :D MUMS!
Fick vara med på bildernatill tidningen jag oxå! Så jag kommer vara med i 3 st tidningar ! Imon kommer det troligen bli! GAh!
Jag gillar inte att vara med i tidnigen!
<Det är inte kul direkt! Man blir aldrig bra på bild liksom!>
Men nu ska jag väl snart gå och tamin lunch! Måste äta juh! ;)

TTYS!

TALK TO YOU SOON!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback