Tisdag.

Har extremt tråkigt.. tänkte göra lite So förut men det sket sig bara för att jag inte kunde .. Blööh!!
Inte fint väder ute heller så man kan inte vara ute och gå... Blööh¨på det oxå! XXD
Hatar verkligen maj,alltid så konstigt väder varje år så fort det blir maj.. Fattar inte varför det alltid ska vara så! Så jobbigt liksom!

Men nu sitter man och sjunger lite (som vanligt)
Blir att slappa med nån glass senare kanske.. bara för att få lite vår/sommar känslor igen :D

Fortsätt att kommentera saker ni vill jag ska göra och sedan lägga upp här på bloggen :D



Petter  

jag vill att du ska göra en lista typ såhär

1.

2.

3.

och så vidare enda till 10, typ alltså som top tio på olika saker. Jag vill att du ska göra top 10 på det du tycker är jobbigast, och dina favorit-rätter, dina favorit glassar, dom bästa vännerna enda till 10. Dina favvolåtar och dina favvoaffärer ah du har en hel del att välja på men gör typ tre stycken... :)

__________________________________________________



Min kompis läser också din blogg och han vill att du ska skriva om ditt vardagsliv och den elakaste personen, han vill också att du ska ta ett kort på dig i bikini. :)

2011-05-03 // 17:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback