SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Nu kommer svaren på frågorna från frågestunden! Den förra jag gjorde blev så konstig eftersom att svaren hamnade inte vid rätt fråga.. Vet inte varför det blev så men nu ska allt vara rätt och rätt svar vid rätt fråga ^^) OM det är nått ni unrar över mina svar så är det bara att kommentera ^^)



Vad hände mellan dig och Rasmus?
- Han tappade känslorna för mig och jag hoppas att det är det och inte att jag hade gjort något mot han.

Tror du att du kommer in på den linjen på gymnasiet som du har sökt?- Just nu är jag iallafall tillfälligt antagen på Handel och adimistration i vimmerby och det är där som jag vill gå. Men jag kan förlora den platsen om jag inte får G i matte i slutbetyget.

Har du några planer för framtiden? Typ jobb,famlij,boende m.m - Det skulle väl vara att jag vill bo i typ göteborg men min familj på en man/kille men kanske 2 barn och ha ett ganska bra jobb ^^ Igentligen så skulle jag vilja ha ett jobb inom fotograf men eftersom jag inte går den linjen så blir det inte så. MEn det är väl det jag har tänkt mig ^^)

Är du oskuld, om inte vem tog den?- Ja jag är oskuld om det nu är intressant att veta :)

Vem är den snyggaste killen på prolympia? Snyggast i 7:an, 8:an och 9:an? - Jag kan väl börja med att säga att jag inte går runt och kollar så jätte mycket på vem som är snygg och inte XD Det har väl hänt men jag vet ju inte vilka alla är ^^

Hur många barn skulle du vilja ha?  och när? (Asso typ vilken ålder) - Jag skullle kunna tänka mig att ha upp till 3 barn. Mer skulle jag inte palla med om jag nu skulle palla med 3 barn XD Men helst vill jag bara ha 2 barn men det är ju inget man väljer precis,det kommer så många barn som kommer och det får man ta då. Men Jag vill iallfall ha fyllt 20år innan jag blir mamma men skulle jag bli det innan så vet jag inte vad jag skulle göra. Det beror på hur gammal jag skulle vara då.

Finns det någon sport som du verkligen inte gillar?- Ja det inns bland annat hocky som jag inte är speciellt glad åt. Men visst kan det vara kul å kolla på ibland ^^

Skulle du kunna hålla på ett lag och/eller börja följa en sport som din framtida kille gillar?- Nja kanske? Det är faktiskt svårt att säga för det brukar oftast bli att jag börja gilla samma saker som dom jag umgås med ^^ Ibland är det ganska jobbigt men ibland är det bara kul eftersom vi får mera gemensamt på så sätt ^^

Hur ofta skulle du vilja träna?- Jag skulle vilja träna 3-4 gånger i veckan om jag pallade ^^ Men jag tränar 2 gånger i veckan nu (fotboll) Och sedan är det ju en match varje vecka oxå så man kan ju säga att jag redan rör mig 3 gånger i veckan ^^

Vad är du nöjd med när det gäller ditt utseende?- Jag är nöjd med mina ögon och färgen som jag har på ögonen! Det är nog det ända som jag är nöjd med :) Vilken är ganska dåligt att det är så lite jag är nöjd med..

Är du nöjd med dig själv?- Nej det är jag inte! Jag gillar inte hur min kropp,mitt hår elr ansikte ser ut. Jag vill ha en annan frisyr men jag skulle aldrig våga klippa mig så utan att bli kallad EMO.. Så håler mig till detta..

Vad har hänt med din katt? - Min katt hade en sjukdom som gjorde att hon kunde attakera folk när som helst utan någon anledning.. Det kallas epilepsi och det kan ju även människor få men det är inte samma sak med djur.

Vad är det bästa och värsta du vet? - Det bästa jag vet är min famlij och mina vänner ^^ Dom betyder mest för mig och jag vill aldrig förlora dom! <3 Det värsta jag vet är när någon mår dåligt och jag inte kan hjälpa till för att få personen att må bättre!

Hur ofta bajsar du? - What? Det angår väl inte dig?? :O

Noppar du dina ögonbryn, om ja hur isåfall? - Nej det gör jag inte! Ingen mening när dom ändå är så ljusa så dom knappt syns..

Vad är din naturliga hårfärg? - Min naturliga hårfärg är den jag har nu! Jag har aldrig färgat håret.

Varför blev inte Elin Einarsson den finaste bloggen i tävlingen du hade? - Hon blev bara inte det. Finns igentligen ingen anledning till varför hon inte vann hon gjorde det bara inte..

Vad har du för någon cykel? - Jag har en Lila/blå Cresent damcykel som jag har ärvt av min farfar ett par år innan han gick bort.

Tänker du skaffa en ny katt? - Nej det har jag inte för ingen kan erkänna nilla <3

Vad är din favorit låt och favorit program? Finns för många bra låtar och program för att kunna säga några.

Vad är din favoritmat och favorit dryck? Jag har nog inte favorit mat vad jag vet men favorit dricka är iallfall vatten ^^)

Finns det någon som du hatar? Ja det finns det. Alla hatar ju någon och så är det bara. Men jag tänker inte nämna vem eftersom det ängår inte er.

Gillar du bigbrother? Ja det gör jag. Jag brukar kolla varje dag eller iallfall när jag kommer ihåg det ^^

Kan du lägga upp en bild på din favortikändis? Visst kan jag det.

Har du mens?
- Vad tror du när en tjej är 15 år? Dom flest brukar redan ha haft det i nått år då?.. Ja det har jag men inte nu..

När fick du din mens första gången? - Det håller jag inte reda på men jag skulle väl tro att jag var 11år om det nu är intressant att veta :)

Har du pillat på dig själv någon gång? Om du har det hur ofta isåfall? -  För det första.. DET ANGÅR INTE DIG! Och för det andra tror du verkligen jag skulle säga det här?

Vilken BH storlek har du? -  Tror du verkligen själv på att jag skulle säga det här där alla mina kompisar och vänner och släktingar och resten av severige kan läsa det? Skulle inte tro det.. -.-

Rakar du dig? Om ja, vart gör du det? - Ja jag rakar mig men vart det angår inte dig...

Gillar du kakor? - Nej det gör jag inte.. jag har inte ätit kakor på snart 2 år. Jag äter inga sötsaker förutom godis och chips och det är knappt jag äter det längre ^^) Duktig jag är!


härmar dig och kör också på en frågestund :)

fråga på :D

2011-05-16 // 20:37:05
Anonym  

seriöst, ha ingen frågestund om du ändå ska skriva "det angår inte dig" på typ hälften av frågorna. så jävla löjligt och tråkigt

2011-05-17 // 12:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback