Har man tråkigt så får man ta i med hård handskarna!

5 SAKER DU ÄLSKAR:

1. jag älskar polly :)

2. jag älskar att va ute och cykla och vara ute och gå :)

3. jag älskar att ta kort :))

4. jag älskar mina sneackers :D

5. jag älskar Rasmus<3

5 SAKER DU HATAR:

1. jag hatar kyla.

2. jag hatar när folk inte är sociala och tråkiga :(

3. jag hatar att jag kanske inte blir godkänd i matte :'(

4. jag hatar att vara ensam!

5. jag hatar att städa.

5 SAKER SOM GÖR DIG LEDSEN:

1. jag blir ledsen när någon dör. oavsätt om jag känner den elr inte

2. jag blir ledsen när jag inte träffar alla vänner på länge.

3. jag blir ledsen när någon jag älskar gråter

4. jag blir ledsen om jag bråkar med en nära vän/min kille.

5. jag blir ledsen när jag e trööött!

5 SAKER SOM FÅR DIG ATT MÅ DÅLIGT:

1. när jag käkat för mkt godis (spyfärdig)

2. när någon säger taskiga saker.

3. att se när folk far illa är mår enormt dåligt!

4. när folk inte tror än och inte älskar än för den man är

5. att man verkligen gillar någon men vet att det aldrig skulle kunna blir han och jag.

5 SAKER SOM BESKRIVER DIG:

1. jag är enivs och ger mig inte i första taget.

2. jag har alltid rätt (även att jag vet att jag har fel)

3. jag har flummig när jag är med eriksson och nilsson

4. jag är kort och vill bli längre. Någon som hört talas om växtpiller elr behöver jag käka gössel för att bli längre?? :O

5. jag blir lätt sur och även avundssjuk

5 SAKER SOM GÖR DIG GLAD:

1. jag blir glad när jag är med mina vänner

2. jag blir glad när jag är övertrött. sjukt roligt tycker jag men andra tycker det är jobbigt -.-

3. jag blir glad när jag träffar någon jag älskar/saknat.

4. jag blir glad när jag är pratig av mig :D

5. jag blir glad när jag får som jag vill.

5 SAKER SOM BETYDER ABSOLUT MEST:

1. min Familj

2. mina vänner  ofc

3. rasmus

4. min mobiiiiiil

5. daton

5 SAKER DU GÖR VARJE DAG:

1. äter

2. dricker

3. tänker

4. sover

5. tråkar

5 SAKER DU ALDRIG SKULLE GÖRA:

1. acca att vara ensam livet ut.

2. hoppa fallskärm

3. lämna folk jag tycker om.

4. raka av mitt hår.

5. döda någon. elr slå ihjäl någon

5 SAKER DU VILL GÖRA:

1. göra om mitt rum som jag vill.

2. ta hål i öronen

3. ta hål i underläppen

4. bli smal

5. åka utomlands med kompisar.

1 SAK DU SAKNAR:

1. att vara liten och inte behöva bry sig om nått

5 SAKER DU STÖR DIG PÅ:

1. när någon sjunger fel i texter och sjunger falska fast dom tror dom sjunger grymt bra.

2. folk som skriver anonymt på bloggen elr ringer okänt till mobilen/hem telen

3. de nya spotify skiten!

4. när folk pratar Cp och jätte högt på t.ex. tåg,buss.

5. när folk ger en bitchblickar utan andledningar.

10 PERSONER DU LITAR PÅ:

1. Nathalie Nilsson

2. Natali Eriksson

3. Lisa Ekelundh

4. Fredrica Lundin

5. Arbana Ponosichi

6. Rasmus Ban

7. Lizette Källander

8. Mina Kusiner

9. Mina övriga nära vänner

10. Min familj

5 PERSONER DU BRYR DIG OM:

1. Nathalie Nilsson

2 Natali Eriksson

3. Fredrica Lundin

4. Rasmus Ban

5. Finns många fler

I DOM 5 SENASTE SMSEN STÅR DET:

1. okej

2. Är i hultsfred och handlar lite tills ikväll :d

3. haha okej :P<3

4. Emelie vill att du ska logga in på msn

5. mm

DOM 5 SENASTE PERSONER SOM RINGDE DIG:

1. Mamma

2. Mamma

3. Dolt (Rasmus)

4. Dolt (Rasmus)

5. Rasmus hem



erik  

använd klackskor om du vill bli längre? :p hur svårt är de liksom? o huuuuur sexigt som helst ju!

2011-05-07 // 23:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback