F*ck! Dumma matte -.-

Psyke jag har haft ikväll alltså!
Haft värsta utbrotten p.g.a att jag inte kan matten :( Matteprov imon och jag kommer få F (nya betygskalan,motsvarar gamla IG)
Jag har slängt papper hit och dit under mina utbrott! Bästa sättet att få ut ilska om man strycker att skriva för det är verkligen det som hjälper mest.. Men jag är lite hes så kände inte för att skrika.

Tänk om det vore så lätt som på bilden! massa hyffsade och bra betyg!

Just nu sitter jag och kollar på TV. Kollar på S.O.S Västkust. Rätt intressant,får mig att tänka på när jag ville bli ambulasförare :) Tycker det vore kul! Men jag skulle nog inte passa för det eftersom jag inte är så bra med blod,sprutor och för dåliga människor. AJDÅ! Men hade varit väldigt intressant jobb att ha tycker jag! Det händer alltid nått och ingen dag är den anda lik. :)

Men nu ska jag snart hämta nått litet att käka,man blir hungrig av att försöka plugga!
Ska även se om jag kan lyckas tjata till mig lite chips av pappa!

Ha det bra så hörs vi imon! elr nån annan dag i veckan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback