Måndag

Tänkte faktiskt att jag idag skulle vara lite filurig och fixa mitt hår lite som jag inte brukar ^^ Tänkte testa mig på att göra korkskruvar med platttåg ^^ Tänkte prova och filma nör jag gör det så jag kanske slänger upp en film här på bloggen sen ^^)
I kväll då kankse..

Men nu ska vi snart käka så jag hinner nog inte tvätta håret nu.. Inte gjorde det sen i lördags och jag vet inte redigt hur jag har sovit dom senaste nätterna men jag får ingen ordning på håret.. Så tvätt tvätt så på schemat ;) hahah!

Ni får ha det så bra! Idag skulle jag plugga men internetet funkade inte på daton så får försöka imon.. HOPPAS DET GÅR ANNARS! PANIK!!!!!!!!!!!!!
Aja, idag blir det farmor och träffa henne :) Nästan 1 månad sen senast jag träffade henne, elr iallafall 3 veckor! Så ska bli trevligt! Om vädret håller sig blir det nog lite fototur ute ^^)


Lägger upp en bild som min älskling tyckte va söt ^^ va tycker ni? Han e iallafall fotografen :D Duktigt pojk jag har tycker jag :D


felicia  

fin Bild! :) bloglovinbyte? :)

2012-04-09 // 13:05:05
Anonym  

duschar inte du varje dag ? :s

2012-04-09 // 20:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback