Snackar om allt möjligt ^^

Hejsan alla kära läsare! Har nu idag märkt att jag inte har fått in nått inlägg värken den 18:e elr 19:e.. Illa det ni! Bara blivit så, trodde att jag hade tidsinställdainlägg alla dagarna jag va borta i Norrköping, men det hade jag tydligen inte :/ Aja tror inte ni har lidit så mkt :) Ska nu nån gång i veckan elr nästa vecka börja sätta mig och göra tidsinställda inlägg med Rix Fm bilder :P Får se om jag ska trycka ihop det till endast 3 inlägg elr minderr :) Tror nog att flera inlägg är lite överdrivet :P Men aja :P
 
Nu är det iallafall så att det är den 20:e idag och det va igår som jag kom hem från älsklingen. Det va så att Mikes pappa och hans fru skulle med oss och hälsa på mina föräldrar. Så vi hade skjutts ner :) Samt jag fick några extra timmar med min älskling än vad jag hade fått om jag hade åkt tåg :D YEAY!
 
Men nu är det så att jag inte kommer få träffa min älskling förens den 6:e elr 7:e September :( Gud va jag hoppas att tiden går fort! Visst nu har jag ju skolan som jag troligen har fullt upp med men ändå saknar jag ju min pojke nått enormt! Vill ju ha han här!!!!!!<3
 
Men nu tänkte jag iallafall att jag skulle ta och berätta lite om dagen. Idag är sista dagen på mitt sommarlov. Och jag kan säga att det har varit det bästa sommarlovet någonsin!! :D Kanske att jag nån gång nu framöver gör en sammanfattning av sommaren ^^ Men vi får se om jag kommer till skott till det :D Men hur som helst, bästa sommaren ever. Varit på Kolmården, 2 elr 3 kalas, smultronstället, umgåts massa tid med min älskling. Sammanlagt är det nog inte långt ifrån en månad :D Så jäkla awsome! Sen har vi även varit i Kosta/orrefors, Vimmerby och träffat Rebecka, Augustimarknaden, Rix FM, filmmys på kvällen och morgonen, massa slappande och fotande!
 
EN SOMMAR KAN INTE BLI BÄTTRE HELT ENKELT! DET BARA ÄR SÅ LIKSOM :D
Och jag är världens lyckligaste människa som fått lära känna Monica, Mikael,Ante,Emma,Theo,Stefan,Lasse och Gunilla detta år :D Är såååå glad att jag är så grymt välkommen in i denna familj! Finns inget bättre än att känna sig välkommen och hemma
i en annan familj :D Älskar er!!!!!! Och älskar Mike nått enormt!
 
Men nu ska jag inte skriva massa mer :P Ska återgå till mig jobb med att föra över bilder från daton till extern hårddsik :P Sen blir det även Ensam mamma söker vid 20.00 :)
Bjuder på en bild från fyverkerierna i Norrköping :P Fler bilder kommer :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback