Trött tjej..

Heeej :>
Vet inte hur många gånger jag har försökt att skriva ett inlägg -.- liksom råkar trycka på knappen som göra att allt man skrivit/gir så arg gjort raderas -.- Det är inte kul när man skrivit sjukt mkt :O Blir så arg -.-
Men det är ändå svårt att skriva eftersom att jag brände mig på platttången förut så jag har värsta ont i fingret,det liksom pulserar som f*n i det och att spola kallvatten hjälper inte, det gör bara så det svider :S fy va jobbigt!

Aja nu har nattas små älsklingar pixie och creamy kommit hem :) Så mysiga dom var ;) En sak jag undrar över är :
KOMMER MAN KUNNA SOVA NÄR DOM PIPER??? 
Det lär vi nog märka men jag hoppas verkligen på att få sova.. Va sååååååå gryyyyyymt sur på natta inatt då hon höll mig vaken till iallafall halv 3 -.- sjukt länge sen jag va uppe så länge.. Så länge blir det inte inatt asso , då e jag död imon! Vill inte vara det när jag ska sitta på tåg... Fast kommer nog somna ändå :O BLÄÄÄÄÄ

Just igår kväll så ringde mike till mig och sa att jag hade glömt en sak hos han xD han va så snäll och åkte ner hit till natta för att lämna den :P snällt! :D<3
Natta och han trodde ju självklart att jag hade planerat detta i flera veckor, att jag skulle medvetet glömma något kvar hos mike så jag fick träffa han igen xd hahah
men nej det gjorde jag inte, jag hade seriöst glömt Xd hahah xD

Natta sitter just nu och tar MASSA kort på mig -.- hon vill jag ska flumma men jag e för trött -.-
HENNES FEL! Asso jag vill inte vara med på bild -.- jag blir inte bra på bild XD

Nä men nu sak vi nog göra oss klara för att dra ut! Blir nog stan elr strömmen :D mös !
Ha det gött så höres vi :D



Anna  

Vi vill ha svaren på frågestunden nu!! :)

2012-02-25 // 15:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback