Utmanad

Har fått 1 utmaning från Simone så tänkte göra den meadans jag väntar på bussen ^^

Vad gjorde du för 10 år sen?
Va 6 år och 1 månad ungefär så jag va nog rätt så flamsig av mig ^^ Älskade att springa i snön och åka pulka ^^
Vad gjorde du för 1 år sen?
Gick i 9:an och började bli riktigt orolig för vilket gymnasium jag skulle välja.

Fem snacks du gillar?
1. Godis
2. Chips
3. Chokladboll (ibland)
4. S-märken :D
5. Dragen godis (vet inte exakt vad dom heter)
Fem låtar du kan hela texten till?
1. All this way - Amanda Fondell
2. Back 2 life - E-type
3. Everything changes - Markus Fagervall
4. Someone like you - Adele
5. Wish you were here - Avril Lavinge

Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär?
1. Köpa moppe! (räknar att jag e i den ålderna jag är nu)
2. Flytta närmare skolan
3. Resa mkt till norrköping
4. köpa ny mobil och dator
5. spara

Fem dåliga vanor?
1. Jag biter på naglarna (håller på att sluta)
2. Jag är envis ibland
3. Jag är gnällig ibland xD
4. När jag är arg på nån så går det ut över nån som är oskyldig
5. Jag e dålig förlorare!

Fem saker du gillar att göra?
1. vara med kompisar och min killle
2. Fotografera
3. vara social med folk man känner
4. Åka tåg (alltid gillat)
5. vara ledig

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
1. Rediga clown kängor
2. aladdinbyxor
3. 15 cm klackskor
4. vita byxor (ingen jag borde ha,blir skitiga direkt)
5. ??

Fem favoritleksaker?
1. mobilen
2. datorn
3. Nyklar ^^
4. Tuggummi
5. ?


Fem personer som du vill se göra denna utmaning?
Natalie
Liza

Erika
Charlotta
Kimberly

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback