Frågestund!

Jo nu när jag inte kommer blogga i helgen så tänkte jag att jag kunde ha en frågestund ^^ Självklart har ni mer än bara helgen på er att fråga men tänkte starta den nu ändå ^^
Så börja fråga så säger jag till när jag har bestämt datum för när den slutar ^^
FRÅGA FRÅGA FRÅGA! :D


Läser du min blogg varje dag? :)

Tror du att det kommer hålla länge mellan dig och mike? :)

Vilket är ditt dröm resemål? :)

vad tycker du om anonyma idioter som kommenterar elakt på folks bloggar?

2012-01-21 // 13:47:15
Elvira  

Hej :D Tkr om din blogg ! Jag har också lite frågor till dig :D

1. Vilken är din favorit dricka?

2. Vart brukar du OFTAST köpa dina kläder? (diggar stilen)

3. Nämn en av dina favorit låtar?

4. Vem är din bästa vän ?

5. Skulle du vilja ha någon peircing/tatuering någonstans?

2012-01-21 // 23:55:58
nyfiken  

har du och din kille haft sex? :)

2012-01-22 // 19:59:39
Emma  

Hur kan du älska Mike redan?

2012-01-26 // 22:20:53

Din blogg är kul att läsa :) jag tänkte på en sak angående dig och

Mike! Har ni gjort något som har med sex att göra med

Varandra, är bara nyfiken:) hihi

2012-01-26 // 22:22:43
Anonym  

om du är oskuld, när vill du bli av med den?

snyggging

2012-01-27 // 13:05:22

Är du fortfarande oskuld?

Vad tycker din kille om att du inte vill ha sex?

Kan inte du sminka dig och lägga upp en före och efter bild?

Hur länge har du bloggat?

Vad fick dig motiverad till att blogga?

Är du nöjd med dig själv som person?

Hur ofta träffar du din pojkvän?

Vad tycker din föräldrar om din pojkvän?



Fin blogg.

2012-01-27 // 13:52:14
Wilma  

Varför går du inte i kortbyxor på sommaren?

Vad använder du för smink?

Varför använder du inte maskara? är du allergisk eller vill du bara inte?

Varför färgar du inte håret? (du ville väll bli typ svarthårig eller har jag missförstått?)

Vad är ditt favoritämne i skolan?

har du bra betyg?

Hur fixar du ditt hår? (platta osv)

Vilken tid brukar du gå upp på morgonen och hur lång tid tar det att göra sig iordning?



haha blev lite många frågor :)

Kram!

2012-01-27 // 13:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback