My dreams are all about you

Trött i kroppen.. Fattar inte vf? Jag hade ju inte idrott igår liksom :S och annars satt jag och pluggade och satt vid datorn.. Fattar inte... Jag har ju sovit grymt bra oxå! Så förstår inte vf jag e så grymt trött i huvudet och kroppen.. Hoppa man piggnar till snart xd Annars blir denna dag rätt så jobbig! DET GILLAR VI INTE! haha!

Men nu ska jag fortsätta jobba lite med engelskan innan Rebecka kommer och vi ska dra på lektion Xd Tagga engelska med spökhistorier? NJA! xD ahhahah!

Ha det gött idag så höres vi KANSKE senare ikv!

Tycker verkligen denna bild passar in på dagens väder! Kallt som F*n!!


Anonym  

vadå kallt som f*n? du får inte ens svära för dina föräldrar..

2012-01-24 // 09:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback