Bio- 5:e Juli :)

Den 5:e, dagen efter jag hade kommit till Mike, hade vi bokat biljetter till filmen Hunger Games. Vi gick på sista visningen som gick i Norrköping för den filmen. Det bästa va att vi inte behövde betala då jag hade två gratisbiljetter som jag fått av pappa som han har fått av sitt arbete.
 
Till att börja med så va det bara vi och 2 till i biosalongen. Men efter det så blev vi väl kanske 6-8 st till iallfall. Så det va ändå lite folk där, Men det hade varit kul om man hade varit själva där :) Jag vet inte vf men jag skulle liksom vilja nån gång få känna hur det är att vara ensam med Mike elr en kompis hur det är att vara själva i salongen, Tror det är rätt så skönt! :D
 
Men hur som helst! Filmen va jättebra! En av dom bästa filmerna den senaste tiden. Jag har till och med tänkt att jag ska ta och köpa den när den kommer ut :) Jag tänker inte boka den :P Det orkar jag inte :P Jag köper den när den blivit lite billigare eller om jag hittar den på något erbjudande någon gång i framtiden! ^^
Tycker att alla som inte sätt denna ska ta och se den på ett eller annat sätt iallafall! :P Det är en sak som är säkert!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback