Nästan färdig för imon :)

Hejsan ^^ Tänkte att jag skulle köra på ett inlägg till innan jag åker imon förmiddag! Så nu tänkte jag göra det :)
Idag har lyckats packa ner allt ^^ Här får ni bilder :P Bara för att liva upp inlägget lite :P
 
Har haft musiken på högsta volym ett bra tag och det har gått jättebra :P Skämde bara ut mig lite då fönstret va öppet. hahah! Så är det ibland när man inte tänker sig för innan man gör nått!
 
Har även fixat mina naglar (inget spec) och duschat ^^ Så nu är nästan allt ner plockat, förutom saker som jag måste plocka ner på morgonen imon ^^ Typ tandborste,platttång och sånt ^^
 
Men nu har jag inte mkt mer att skriva så nu tänkte jag ta och stänga på en film elr liknande :)
Ha det bra så hörs vi med icke tidsinställda inlägg ungefär den 14:e om jag inte bloggar nån gång i veckan! Men ska undvika daton så mkt det går! :D hehe!


Sv: Jag gör mina headers själv med ett program som jag inte kommer ihåg vad det heter just nu :P

2012-07-04 // 06:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback