Tar det lugnt

Hejsan alla läsare :)
Ligger just nu i sängen och njuter av att bara slappa lite. Har varit ute och gått med mamma och Isor förut i nästan 1 timme, så känns skönt nu att bara slappna av lite :) Har ju även varit lite full rulle nu dom senaste dagarna så lite skönt att ta det lugnt tycker jag :) Även att jag igentligen en en sån person som vill att det ska hända så mycket som möjligt :P Men har börjat inse att det inte alltid kan hända saker ^^
 
Just nu ligger jag även och funderar på om jag ska börja fixa med lite tidsinställda inlägg samtidigt som man kollar på lite olika avsnitt av serier på kanal5play och tv3play.
 
Ska även ta och gå och plocka lite hallon som vi har på trädgården ^^ Mamma sa att det hade börjat komma så ska se hur många det kan vara :P Hoppas på många :d
Nu fick jag iallafall besök av Isor i mitt rum. Vi är vakter åt han! :P
 
Nä men nu ska jag göra det som jag har tänkt mig.. Ha det bra så hörs vi :)
 
 
PS. Idag fyller min morbror Roger 51år :D Grattis :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback