Testar mobilbloggning!

Hejsan alla :) Satt och lyssnade på musik och märkte då att blogg.se appen behövde uppdateras ^^

Tänkte då genast att dom kanske har lyckats fixa felet som varit tidigare :) och om detta kommer upp på bloggen så antar jag att dom gjort det ^^ fast nästan säker på att det är fixat då jag tidigare inte kunnat logga in alls under tiden jag har haft min iPhone :) men nu kanske jag kan hålla er uppdaterade lite när som helst jag känner för det :) och det är väl bara bra tycker jag,då man faktiskt inte har tid å sitta vid daton hela tiden..

Men hur som helst! Tänkte bara säga att dopet va bra och trevligt! Bilder kommer att komma upp lite längre fram då jag har tid å ladda in alla bilder (just nu över 200 tror jag). Men aja^^

Ikväll har vi käkat tacos! :D så jäkla gott alltså! Och sen blir det lite mys framför en film tsm med älsklingen :) mys mys mys! Men nu dör min mobil när som helst så måste springa och ladda den! Ha det så bra :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback