Utkast: Jul. 17, 2012

Hejsan alla läsare :)
Idag har jag inte gjort så mkt. Har faktiskt knappt varit hemma idag känns det som..

Dagen började med att vi runt 11 åkte till Vimmerby där vi skulle kolla efter en ny säng till mig. Min är lite för liten för att ligga 2st i och den jag har är rätt så nersliten och mjuk så jag behöver en annan :) Och idag hittade jag en som vi beställt :P blir att hämta den nån gång ^^ Minns inte när men jag smått längtar lite efter större säng ^^ Blir mysigt :P Och hoppas på att min rygg blir bättre oxå :P Kan ju vara sängen som gör att jag har ont i ryggen ^^ Men det lär jag ju märka om jag har det efter jag har bytt säng.

Men hur som helst.. efter det drog vi till lite andra affärer och sen gick vi och käkade på Monte Carlos som vi alltid gör :) Deras sjukt goda fläsk snitzel blev min midda idag och det tackar man verkligen inte nej till! SÅ JÄVLA GOD :D Ska ta med mig älsklingen dit nån gång bara för att käka ;) hehe! Får se vad han säger om det ;)
Sen blev det kvantum och sen drog man sig mot Hultsfred för att hämta ut en sak på apoteket.

Sen blev det hem och efter det en cykeltur med Nuttis på ca 1 timme :D Skönt va det!

Sen har jag varit ute och övningskört lite :P Det gick bra fast jag fick typ 10-15 motorstopp.. Jag lyckades inte redigt alls idag.. Vet inte vf :/ Men jag fick köra lite på en väg iallafall :P Och har jobbat mig upp till växel 2 ^^ Nästa gång blir det 3:an :P ^^ Skönt att få testa sig fram i sin egen takt iallafall :P


Men nu ska jag ta och kolla vidare på tv och skriva med älsklingen ^^
Ha det bra :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback