Glad ^^

Idag har man lite att göra, sitta och skriva ner massa nummer och anteckningar, samt massa låtar och appar ^^ Det kommer ta lite tid då det finns maaaaaaassa appar, samt jag har en del nummer och ska rensa lite bland dom, typ folk som jag ALDRIG pratar med längre och så :) Sen har jag massa med musik som jag vill ha och anteckningar som kan var bra att ha liksom ;)
Tror ni snart har en liten aning om vad man vänta efter ^^ LÄÄÄÄÄNGTAR!!!!! Och borde komma nu i veckan :D :D hehe!!!!!!!!!!!!!!!! GLAD TJEJ!!!!!

Nä men det är lite av vad min dag kommer vara :) Kanske att man följer med bort till mormor oxå :P Men det får vi se :P Kanske kanske att jag orkar palla mig ut och ta lite kort oxå nu när det är soligt och fint ^^

Nä men nu ska jag nog ta och hämta mig lite dricka och sedan blir det lite chips på det ^^ Lite sånt kan det bli även att det är mitt i veckan ;) Det är ju trotsallt lov ^^ :D

Ha det gött!!!


svar: hej!
jag gör dom i PhotoScape, och skriver text på dom. Har även laddat ner textstilarna från dafont.com :)

2012-06-18 // 11:49:24

Sv: Tack och kul att du är med :)
ha en bra dag! /kväll!

2012-06-18 // 15:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback