Smått dåliga elr smått bra??

Hejjjj :)

Sitter just nu och ska strax fixa håret lite smått, inget spec utan bara få ordning på skiten ^^
Idag har man slappat framför teven och på morgonen blev det morgon mys med pussar och kramar :) Redigt trevligt ^^

För bara en liten stund sedan spelade jag och Mike Singstar som han fått av mig ^^ Kul till och från ska man väl kansk säga ^^ Varken jag elr Mike kunde texten elr melodin till i sort sätt ingen av låtarna på skivan xD Det är lite smått illa kanske man kan säga ^^ Men vissa låtar gick det grymt bra på och det är alltid kul :) Lite high- fives blev det när det gick bra samt nån kram ^^ Trevligt!!!

Men nu ska jag göra mig i ordning och packa ner mina grejer så jag har det fixat :D Så kan man slippa tänka på det resten av dagen! :) Skönt!

Ha det gött! Jag ska njuta av mig 6 månaders dag<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback