Dessa rubriker..

Hejsan alla läsare!
Önskar jag hade Iphone så kunde jag vara duktig och blogga då och då VARJE DAG :D Det vore nått va ;)

Just nu sitter man på Mikes rum som vanligt och är grymt trött igen.. Mike och jag drog oss till en konsumbutik som ligger en bra bit bort, va skönt att vara ute och gå trots att jag rört mig så mkt idag under dagen , men jag har ju inte redigt rört mig på detta sättet som när man är ute och går.
Men en sak kan jag iallafall säga, både Mike och jag är trött i kroppen och längtar redan till sängen, men lite för tidigt redan..

Idag på praoen va det rätt stressigt faktiskt, det va 25% på allt i hela butiken vilket lockade lite kunder kan man säga, så jag har sprungit fram och tillbaka i affären hela dagen! Det känns i benen.. xD Inte redigt van ;)
Men det som verkligen va positivt med dagen va att man fick mat :D:D Och den va skit god :D:D Maten kommer tydligen från nått riktigt populärt ställe här i Norrköping, men hur som helst så va det gott :) Hade rekommenderat stället om jag bara hade kommit ihåg vad det hette! Men gör ju tyvärr inte det så då får det vara helt enkelt..

Imon på förmiddagen tar man nog spårvagnen in till stan för att uträtta lite ärenden som jag har ^^) Samt att jag har ändå ingen lust att bara sitta hemma och glo tills Mike är klar med sitt högskoleprov.. Så ska även passa på att träffa min lilla skit gris till Nuttis ;);) Hehe! Ska bli kul då det va ett litet tag sedan :P Får se vad vi hittar på men hon pratade om att hon ville käka glass, men får se ^^ Inte säkert man är sugen.. Beror helt på vädret skulle jag faktiskt tro...

Men nu ska jag nog ta och kolla så Mike inte har somnat, har han gjort det måste jag väcka honom så han kan somna sen senare ikv.. Annars blir det inte bra!!!!

Men ni får ha det så bra så skriver jag kanske imon :)

Bara för att jag diggar denna vägg i Norrköping ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback