Får ut lite..

Sitter och kollar runt på MASSA bloggar, och på i stort sätt ALLA bloggar så finns det ett inlägg om att JUstin Bieber fyllde 18år.. Så stor grej är det inte när kändisar fyller år.. Det är inget speciellt! Och känn srätt meningslös om man själv ska sitta och fira själv hemma för att Justin fyller år.. Vilket liv man har då? :S
Asso visst, det e inget fel på han, VISSA av han låtar är helt okej men vissa tjejr går väldigt mycker till överdrift när det gäller att vara fan till han.. Asso man behöver inte vara tok kär i han -.- Asso förlåt mig men jag tycker bara det e grymt barnsligt att man går och säger : ÅÅÅÅÅ jag är så käääääär i Justin Bieber, jag är hans framtida fru... BLA BLA BLA!
Jag ska berätta sen sak för er.. NI KOMMER ALDRIG BLI HANS FRAMTID FRU! FÖR KÄNDISAR BLIR OFTAST INTE TILLSAMMANS MED "VANLIGT FOLK" SOM OSS I SVERIGE!

Förlåt, bara stört mig lite på detta!
Ha det bra ;)


Sv: jag gör gärna länkbyte! :)

Kontakta mig! Helst via facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002198604784

2012-03-04 // 20:08:43
Eve  

Hahaha justins B-day va en stor grej asså!!! Inget snack om saken för oss beliebers iaf ;) Kul blogg btw!;)

2012-03-05 // 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback