Fjärde dagen..

Heej Heej Bloggen :)
(Mike, hoppas det inte gör något att jag lånade din dator en snabbis!)

Jaha, då inleder man snart sin fjärde dag på praktiken..
Just nu är klockan strax halv 9 och jag är i full gång med att göra mig i ordning inför att ta spårvagen lite senare ^^ Idag ska jag ta en liten senare buss till stadium så jaginte kommer så jäkla tidigt.. Liksom jag har varit 30min tidigare hela veckan än vad jag igentligen behöver vara.. Men nu ska jag göra så att jag kommer knappt 10min innan :) Det blir skönare :) Fast jag måste ändå ta samma spårvagn från Mike men det gör mig inte så mkt :)

Eftersom att klockan inte redigt är så mycket ännu så kan man ju säga att jag inte har gjort så mkt idag.. Jag har iallafall inte ont i benen idag men jag kommer snart fådet igen.. DET VET JAG.. :s:s
Men än så länge kan man ju säga att dagen har bestått utav:
* Vakna
* Byta om
* Prata lite med älsklingen
* Kollat efter annan buss
* Sa hejdå till älsklingen som skulle till skolan
* Käkat frukost
* Skrivit loggbok om igår
* Fixat i ordning mig (NÄSTAN!)

Ja det är min dag än så länge då ;)
Men nu måste jag fortsätta göra mig i ordning!
Ha det gött!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback