Freeeeedag :D

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D

Sitter just nu och sjunger för full hals, har tydligen så mkt energi kvar ;)
Har nyss blivit klar med att plocka ner allt inför Norrköping trippen i 2 eckor :) Tyckte först att det va för mkt jag hade tagit med mig men insåg sedan (med hjälp av mike) att det va lagom,och det är ju trots allt bra att ha med sig för mkt än för lite! :P

Idag va som sagt sista dagen i skolan på 3 veckor :D SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SKÖÖÖÖÖÖÖNT! LIksom 2  veckors prao och sen en veckas lov :D Det kan inte bli bättre! Plus att jag får vara med min älskade älskling i hela 2 veckor och sova brevid han varje dag :D SÅÅÅ MYSIGT ;)
Idag i skolan har det varit jäkligt slappt oxå tycker jag.. När lärare är lite flummiga och vi i klassen oxå är det så kan man ju säga att det är som bäst!
Hur som helst så slutade vi iallafall vid halv 11 ist för kvart i 12 som vi igentligen ska.. :D Det gjorde att jag kunde slappa lite med Rebecka på stan och även hinna beställa mina tågbiljetter till och från Norrköping.
Men en sak har jag bestämt mig för. JAG SKA BÖRJA KÖPA BILJETT I VIMMERBY! DOM I HULTSFRED SUGER PÅ DETTA -.- Så nu fick jag ur mig lite ilska! ;)

Nu ska man väl snart tvätta ansiktet och ta på ansiktsmask sedan blir det att dra ner i duschen och sedan blir det kanske att man slänger i sig nån pizza och sedan kommer nog jag sitta klistrad framför daton och TV och kanske någon film :) Det är ju trots allt fredag och då är det mystajm :D Blir självklart godis tills daton/film/tv tittandet :P Självklart är min favvo med oxå ;)

Måste verkligen säga att dessa är grymt beroendeframkallande! HAr iallafall redan bestämt mig för att en sån här skönhet ska följa med mig på tåget och hålla mig sällskap under tiden jag plugga Engelska, Måste ju tyvärr göra det under praoen men så är det. Så mkt gör det faktiskt inte för hoppas på att jag hinner med rätt mkt.
Hade tänkt att jag skulle läst lite idag men jag orkade inte redigt.. OCh känner inte för att sätta mig och läsa nu för det är för sent enligt mig och jag pallar ändå inte..

Men vi hörs imon skulle jag tro :D Hejdå!


Hanna  

Den är så god! :D

sv: Haha! Ja, det är ganska pillig. Men ju mer man gör det desto enklare blir det för varje gång man gör en ny nageldesign ;)

2012-03-23 // 20:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback