I dont wonna be afraid

Hej alla kära läsare :D

Idag har skolan verkligen varit slapp, visst vi hade en redovisning som vi skulle göra men det gjorde man ju på mindre än 10min :) Sedan har vi även haft att vi skulle spela in ett säljsamtal, jag och Malin S han gör det idag ,men det kunde ju gått bättre än vad det gjorde ;) Vi spelade in sammanlagt 9 videor, 1 av dom glömde vi säga massa saker och lade till dom i slutet av samtalet,2 av dom blev bra och en av dom blev mer fakta på än den andra, samt dom återstående 6 va helt fail. Det va bara massa tabbar och skrattanfall på dom! Snacka om att det e svårt att hålla sig från skratt när man har en kameran som filmar än. Asso det är bland det svåraste som finns då det är väldigt lätt att få ett skrattanfall om man går HA11 ;) Vi är liksom experter på att flumma,klanta oss och skratta massa ;) Men jag är iallafall nöjd med dom videorna som vi fick ihop ;)

Det va även prat om att vi KANSKE ska spela upp videorna i klassen och få se hur andra har gjort och vad de har pratat om :P Om jag säger såhär, jag går iallafall med på att visa våran,stolt över den liksom ;) Men sen vet man ju inte hur det är med alla andra i klassen, jag är ju trots allt bara 1 utav de återstående 18 i klassen så.. Men man kan väl hoppas på att de andra oxå vågar bjuda på sig själva, det är ju trots allt bara klassen som ser och inte hela skolan! :) Då borde det vara helt okej ;)


Idag efter skolan så hade jag tänkt att jag skulle ge mig ut och gå men jag kände inte för att gå ut och gå själv så då kollade jag med pappa och mamma och då hade de tänkt att cykla en sväng, jag följe då med dom :P
Så hela familjen Gungård va ute och cyklade i Målilla ^^ Eftersom det är grymt många här i lilla Målilla som känner/känner till oss/vet vilka vi är så tänkte säkert många:
"Jaha,här kommer hela familjen Gungård,va trevligt :D" Elr vad tror ni? ;) Jag tror så iallafall :P

Aja nu har jag tänkt att jag ska gå och göra i ordning min resväska för att packa ner lite av sakerna imon ^^) Åker ju trots allt på söndag och ska vara borta 2 veckor så måste ju kollla så jag inte glömmer något! Det blir verkligen inte bra då! :/ Lite långt att åka för att hämta liksom, 17mil .. Nej skulle inte tro jag sätter mig på tåg och tåg för att hämta så blir att få med sig allt på en gång! :)

Jag har den stora elr mittersta :P

Men ha det gött så hörs vi :D


Sophia  

sv; tack så mycket! :)

2012-03-22 // 20:42:36

Svar: Tack :)

2012-03-22 // 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback