Köpa film elr inte, det är frågan?

Ja nu har man ju då sätt att ICA här i Målilla säljer Twilight Breaking Dawn ^^ Och jag känner verkligen ett stort sug efter att slänga mig på cykeln och köpa godingen! Men det kostar ju som sagt 149:- och det är pengar som jag inte redigt har, elr jo jag har det men jag har inte mkt mer än det.. Tyvärr så får filmen vänta om inte mamma och pappa köper den åt mig nån dag :D Mamma nämde nått sånt förut, elr så va det bara önskedrömmande ^^ Och skulle tro på önsketanke!



rossana  

Sv: ja.. ja det är ju verkligen de:/

2012-03-15 // 20:13:00
Helena  

Tycker att du ska vänta lite med att köpa filmen. Snart sänker dom nog priset på den.

Detta tipset kommer från en som alltid är så dum å måste köpa filmer i samma veva som dom släpps på dvd.



Kram å trevlig helg på dig!

2012-03-16 // 20:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback