KORT KORT INLÄGG

Heej :>
Just nu sitter jag och kollar Greys Anatomy :) Just nu hänger jag inte med något typ, jag vet inte vf men så e det XD
En sak jag tänkt är iallafall att jag verkligen ska börja samla ihop pengar!
Har idag varit duktig och skrivit ut CV och skrivit på kuvert så imon/fredag ska jag börja dela ut dom :P Hoppas på sommarjobb nu!

Idag i skolan gjorde jag omprov, det gick hyffsat bra hoppas jag, det kände bra iallafall. Det va hyffsat lätt att skriva faktiskt :D Glad för det iallafall ;)

Men nu ska jag gå och sova typ så säger godnatt och hörs nån annan dag :D >Blev inte mkt bloggande idag men så e det vissa dagar!


Arbana  

taaack! ja det borde vi göra!! <3

2012-03-23 // 18:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback