Nervös?

Hejsan alla läsare!
Just nu sitter man i sängen och slappar, borde väl snart kanske börja göra mig i ordning eftersom att jag ska tvätta hår och platta det och så :P Samt jag ska plocka ner det lilla som är kvar att plocka ner ^^)
Men tycker inte det borde ta allt för långt tid men man vet ju alltid, samt platttången tar ganska långtid att svalna..

Börjar bli lite nervös inför att vara borta 2 veckor, visst ni kan kalla mig barnslig om ni vill men jag är inte van att vara borta så länge, detta blir första gången jag är borta 2 veckor från mitt hem :) Men det är alltid kul att prova på nått nytt! Hur som helst ska det iallafall bli kul att praoa! Vet inte hur många gånger jag sagt det men det ska verkligen bli kul eftersom att jag har ett tag velat jobba på en sportaffär, det är liksom ett ställe där det alltid händer något och jag själv är ju fortfarande lite intresserad av sånt som finns i sportbutiker :)

Men nu ska jag nog ta och stänga ner daton och börjar smått göra mig i ordning.. Tänkt att jag ska vara färdig i god tid idag, och kanske hinna dra ut en stund i det fina vädret! :D




Anonym  

kan inte du göra en ny header (stavning?) ;)

2012-03-25 // 11:17:48
HANNA  

sv: tack så mycket! :D

2012-03-25 // 11:48:25
Sofia  

1000-1700 beror på vart du beställer dem :)

2012-03-25 // 13:53:33

Svar: tack :) asså svårt att säga men blogga mycke!! :) allt bra? <3

2012-03-25 // 14:45:03

Fin blogg!!



Var jättegärna med i min tävling om att vinna laptopskin här:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



Kram♥



2012-03-25 // 15:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback