Run run run, I´m on my way

Heeeejsan :D

Just nu är klockan strax efter 21 och man sitter själv uppe i Mikes rum och tittar på Greys Anatomy ^^) Mike och hans mamma och hennes sambo sitter nere i vardagsrummet och tittar på fotboll :P Blir väl att jag går ner och sätter mig där nere sen efter jag sätt färdigt på GA :)

Idag på praoen va det rätt segt.. Det va inte så roligt och idag har jag känt mig rätt så gnällig, känner att jag typ klagat hela tiden på att jag va trött, hade ont i benen, ont i fötterna, ont i huvudet och allt sånt där.. Aja ibland måste man ju få gnälla lite ;) Även om man kanske irriterar andra ^^ Men så är det tyvärr ibland ;);)

Det tråkigt med norrköping idag va att det regnade i typ 2 timmar.. Det är verkligen inget vi gillar.. Asso det regnade när jag slutade på praoen men som tur så skulle Mike och dom komma och hämta mig eftersom vi skulle åka och handla mat och sånt :P Fick med mig god sallad till middag imon på praoen! Tack Monica :D Kände mig verkligen grymt besvärlig eftersom att det inte fanns på City Gross så fick vi dra till Maxi som ligger en liten bit bort.. Men liksom det kändes nästan som att jag hellre hade tagit något annat på CIty Gross bara för att vi inte skulle behöva åka någon annanstans. Men nu är det som det är :) Det va snällt att jag fick min sallad iallafall :)

Idag har jag som sagt varit trött.. SJukt trött faktiskt! Grymt ont i fötterna.. Det är inte kul -.- -.- -.-  Hoppas verkligen att det har gått över lite tills imon, ska nog imon på praoen prova om det är bekvämare att gå i Converse än med inneskor som man har på idrotten.. Tror inte det men det är värt ett försök liksom ^^)

Men nu började Greys igen så jag skriver imon elr någon annan dag i veckan :D Ska försöka att uppdatera trots att jag inte är hemma och har tillgång till en dator hela tiden ^^ Men ni får lida lite just dessa veckor :) Sorry men Mike och praoen går före :D:D:D

Vill det ska vara sol imon :D:D:D:D:D:D:D Även att jag är inne hela dagen men ändå ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback